jan doevedans, ecoloog, spreker TIJD-symposium 2018De sprekers van het TIJD-symposium van 31 oktober 2018 stellen zich de komende weken aan u voor:

Jan Doevendans kwam uit Brabant voor Biologie aan de RUG naar Groningen, switchte naar HBO Biologie-Aardrijkskunde, werd met Buitenbedrijf BBZ (BewustBuitenZijn) een van de eerste zelfstandige (stads)ecologen in Nederland en bracht ecologie via lezingen, radio- en tv-optredens en talloze rapporten onder de aandacht van een breed publiek.

Voor zijn grote kennis over natuur in de bebouwde omgeving, vocht in woningen en zijn liefde voor onderzoek aan, en huisvesting van, vogels en vleermuizen blijft hij werken door heel Nederland, vooral voor Quickscans, “zwam”, insecten en zwaluwen. Oorzaak en gevolg is altijd de basis en het delen van kennis de grootste drijfveer. Door zijn brede handigheid komen oplossingen voor flora en fauna vaak praktisch en snel.

Andere deelnemers aan het symposium zijn Merel Melief (dagvoorzitter), Ad Marijs (Le Roy lezing),  Rob Hendriks, Enno Zuidema, Jan Doevedans, Marjolein de Graaff (toneel) en Marijke Pieters (schilderijen).

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
I agree with the Privacy policy