sustainable development goals heerenveen ecokathedraal

De Le Roy lezing zal tijdens het TIJD-symposium van 31 oktober 2018 worden gehouden door Ad Marijs. Marijs is econoom en theoloog en is werkzaam als docent aan de Hogeschool Windesheim in Zwolle. Daarnaast publiceert hij boeken, waaronder een boek over de Sustainable Development Goals van de VN.

ad marijs le roy lezing ecokathedraal sdg gelukDit boek is uitgegeven in 2018 en heeft als titel "Sustainable Development goals en duurzaam marketingmanagement". Het staat momenteel op ee 32ste plaats in de top 100 van best verkochte managementboeken, en gaat over de marketing bij bedrijven die zich willen richten op de Sustainable Developmente Goals (SDG) zoals die in 2015 door de Verenigde Naties zijn vastgesteld. Het doel van deze SDG's is om ecologische, sociale en economische waarden te behouden. In 2030 zouden deze doelen bereikt moeten zijn.

boek ad marijs 150In zijn Le Roy rede zal hij onderzoeken in hoeverre wij gelukkig kunnen zijn zonder daarbij te streven naar steeds meer rijkdom.

Andere deelnemers aan het TIJD-symposium zijn Enno Zuiderma (stedebouwkundige, Places of Hope, MVRDV), Marijke Pieters (schilderijen), Merel Melief (dagvoorzitter), Jan Doevendans (ecoloog) en Marjolein de Graaff (kleinkunst)

Ook aawezig zijn bij het symposium op 31 oktober: bestel online kaarten bij het Posthuis Theater in Heerenveen of koop op de dag zelf de kaarten bij de kassa.

Workshops Ecokathedraal denken en werken in 2018

Ecokathedraal workshop LF2018 Ecokathedraal gemeente heerenveen workshop

In 2018, als Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is, organiseert de Stichting TIJD in samenwerking met de Gemeente Heerenveen 9 workshops "Ecokathedraal denken en werken".

Meer informatie vindt u op www.ecokathedraal.nl.

Aanmelden is vanaf nu mogelijk!

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
I agree with the Privacy policy