• Leerlingen Nordwin College Le Roy tuin

Leerlingen van het Nordwin College tijdens praktijkles

Ecokathedraal LF2018 Heerenveen Stichting TIJD workshop

U kunt zich vanaf nu inschrijven voor één of meer van de negen workshops Ecokathedraal denken en werken die de Stichting TIJD in 2018, het jaar dat Leeuwarden Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is.

Stichting TIJD Ecokathedraal #LF2018 Culturele HoofdstadIn 2018 is Leeuwarden / Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa, met "iepen mienskip" als centraal thema. De Stichting TIJD, die de 'mienskips-projecten' de Ecokathedraal in Mildam en Heerenveen-Midden (beter bekend als de Le Roy tuin), heeft voor dit bijzondere jaar een aantal plannen gemaakt om deze projecten onder de aandacht te brengen.

Keunstwurk Drsign over Smart Villages en EckathedraalOnder de titel  "Smart Villages, toekomst creatieve industrie in noorden"  organiseerde Keunstwurk op woensdag 28 juni 2017 een symposium in MFA It Merklân in Rottevalle. Sprekers waren o.a. Rob Hendriks van architectenbureau DAAD, kustenares Claudy Jongstra en Oeds Westerhof namens Leeuwarden / Fryslân Culturele Hoofdstad 2018.

Ronald van de Hoff Le Roy lezing 2017 Stichting TIJD

Het jaarlijkse TIJD-symposium zal dit jaar plaatsvinden op dinsdag 31 oktober 2017, de geboortedag van Louis Le Roy en de oprichtingsdatum van de Stichting TIJD. De Le Roy lezing zal gehouden worden door Ronald van den Hoff, schrijver van het boek Society 3.0 en het Seats2meet concept met tientallen creatieve werkplekken in Nederland.

Louis G. .Le Roy 1924 - 2102

Louis G. Le Roy