thumb plus richard tentoonstelling oude liefde heerenveen 2U bent van harte welkom bij de opening van de Tentoonstelling "Königstraum / Koningsdroom / Kingsdream / Rêve du Roi" van "+ richard" op zaterdag 13 april t/m 15 juni 2019 in Kunstruimte Oude Liefde, Trambaan 17, Heerenveen

hap en stap arrangementEen wandeltocht met culinaire en historische elementen!

De route begint om 10:30 bij landgoed Oranjestein in Oranjewoud. In de oranjerie wordt u ontvangen met koffie én oranjekoek, een Friese lekkernij. Vervolgens maken we een rondleiding over het 19e -eeuwse landgoed waarbij de beheerder u vertelt over de geschiedenis en het wonen en werken op deze nog authentieke buitenplaats.

overlijden ingrid

Ingrid Le Roy, dochter van Inge en Louis Le Roy (1924-2012) en bestuurslid van de Stichting TIJD is dinsdag 5 maart overleden.

govert geldof complex ingewikkeld
“In de praktijk gebeurt het!” is de titel van de Le Roy Lezing die door Govert Geldof gehouden wordt op het TIJD-symposium van donderdagmiddag 31 oktober 2019 in het Museum Heerenveen Een toelichting op zijn boek: “Complexiteit en de waarde van praktijkkennis”. "Hoe complexer een vraagstuk is, hoe nadrukkelijker we een beroep moeten doen op praktijkmensen. Hoe groter de onzekerheden zijn, hoe belangrijker het is waarde toe te kennen aan de kennis van de mannen en vrouwen die met de voeten in de klei staan, zorg verlenen, voor de klas staan en het land bewerken. Dat is de centrale boodschap van dit boek." aldus Geldof.

vacature voorzitter stichting tijdEr is bij de stichting TIJD een vacature voor een voorzitter. Voor deze functie heeft het bestuur het volgende profiel samengesteld:

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
Ik ga akkoord met Privacy beleid