• Leerlingen Nordwin College Le Roy tuin

Leerlingen van het Nordwin College tijdens praktijkles

Wij zoeken een SECRETARIS die van bouwen houdt in de tijd en ruimte.... iemand die geïnspireerd raakt door de ecokathedraal en het gedachtengoed van Louis Le Roy.
Een secretaris doet de verslaglegging binnen de stichting. Een belangrijke en onmisbare rol die van belang is voor verschillende zaken zoals bijvoorbeeld het kunnen aanvragen van subsidie.

Op dit moment doet Rinse van der Schoot deze taken:
  • Hij of zij bereidt in overleg met de voorzitter de vergaderingen voor en houdt de opvolging van de acties in de gaten.
  • De secretaris heeft ook als taak het maken van notulen tijdens een vergadering,
  • het schrijven van brieven, contactpersoon voor ingekomen e-mailberichten voor de stichting en het bestuur, en verzorgt daarnaast de uitgaande e-mails.
Rinse wil je graag meer vertellen over de inhoud en bijvoorbeeld de tijdsinvestering.
Wil je meer weten?
Bel Rinse of mail naar het bestuur van stichting Tijd....

Nordwin College Oranjewoud Festival TIJDgenootNordwin College Oranjewoud Festival TIJDgenootOnlangs zijn het Nordwin College Heerenveen en het Oranjewoud Festival TIJDgenoot / vriend van de Stichting TIJD geworden. Met een jaarlijkse donatie steunen zijn ons in het verwezenlijken van onze doelen.

Rondelding Ecokathedraal IVNOp zondag 19 november 2017 bent u van harte welkom bij de rondleiding die het IVN en de Stichting TIJD organiseren in de Ecokathedraal in Mildam. De rondleiding begint om 11:00 uur.

Verslag TIJD-symposium 2017 in Museum HeerenveenVoor degene die niet aanwezig konden zijn op het TIJD-symposium van dinsdag 31 oktober 2017, of voor degene die er wel was maar de presentaties nog een keer rustig wil bekijken: het verslag van deze dag staat vindt u hier op onze website.

Joke Hermsen Le Roy lezing EcokathedraalIn de aanloop naar 2018, het jaar dat Leeuwarden-Friesland zich Culturele Hoofdstad van Europa mag noemen, wordt er volop gewerkt aan alle evenementen die gehouden worden. Juist dan is het goed om zo nu en dan gas terug te nemen en niets te doen. Hiervoor pleit Joke Hermsen, schrijfster van het boek "Stil de tijd" en op het TIJD-symposium van 2012 de Le Roy lezing heeft gehouden (zie foto).

Workshops Ecokathedraal denken en werken in 2018

Ecokathedraal workshop LF2018 Ecokathedraal gemeente heerenveen workshop

In 2018, als Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is, organiseert de Stichting TIJD in samenwerking met de Gemeente Heerenveen 9 workshops "Ecokathedraal denken en werken".

Meer informatie vindt u op www.ecokathedraal.nl.

Aanmelden is vanaf nu mogelijk!