loftlud ecokathedraalOp zondag 28 juli 2019 zal Loflûd in de ecokathedraal van Mildam twee keer een voorstelling geven. Loftlûd improviseert met taal, muziek en ruimte. Loftlûd is ontstaan uit een idee om samen sfeervolle improvisatiemuziek te maken. De uitdaging was om met het geluid van de didgeridoo op intuïtieve wijze muziekcomposities met een verhaal te maken. Een verhaal dat gecombineerd met poëzie steeds meer de vorm kreeg van een levend landschap vol planten, dieren, en ‘vreemde’ geluiden.

logo stichting steenbreekVoorzitter Wout Veldstra van de Stichting Operatie Steenbreek zal op het TIJD-symposium van 31 oktober 2019 een lezing houden over de doelstelling van de stichting.

nynke rixt jukema tijd symposium 2019 ecokathedraalOp het TIJD-symposium van 31 oktober 2019 zal ook architecte Nynke-Rixt Jukema een lezing houden.

thumb plus richard tentoonstelling oude liefde heerenveen 2U bent van harte welkom bij de opening van de Tentoonstelling "Königstraum / Koningsdroom / Kingsdream / Rêve du Roi" van "+ richard" op zaterdag 13 april t/m 15 juni 2019 in Kunstruimte Oude Liefde, Trambaan 17, Heerenveen

hap en stap arrangementEen wandeltocht met culinaire en historische elementen!

De route begint om 10:30 bij landgoed Oranjestein in Oranjewoud. In de oranjerie wordt u ontvangen met koffie én oranjekoek, een Friese lekkernij. Vervolgens maken we een rondleiding over het 19e -eeuwse landgoed waarbij de beheerder u vertelt over de geschiedenis en het wonen en werken op deze nog authentieke buitenplaats.

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
Ik ga akkoord met Privacy beleid