groen lintje stichting tijd nominatie heerenveen groen links 2018

De Stichting TIJD is door Groen Links Heerenveen genomineerd voor het Groene Lintje 2018. De prijs wordt elk jaar toegekend aan een persoon, bedrijf of organisatie die een waardevolle bijdrage aan de kwaliteit van onze omgeving hebben geleverd.

Vindt u dat wij het Groene Lintje hebben verdiend? Stuur dan een e-mail naar secretaris@groenlinks-heerenveen.nl met daarin de vermelding dat de Stichting TIJD wat u betreft de prijs in ontvangs mag nemen.Alvast hartelijk DANK! En schroom niet om vrienden en bekenden op de hoogte te brengen van deze nominatie. Stemmen kan nog t/m 24 januari 2019, maar doe het vandaag nog even, dan vergeet u het niet.

Naast de stichting TIJD zijn er nog 5 andere kandidaten. Een overzicht is te vinden op de website van Groen Links Heerenveen.