logo NLDOET 2015In het kader van NL-DOET van het Oranjefonds, organiseert de Stichting TIJD op vrijdagmiddag 20 maart een meewerk-middag waarbij u kunt kennis maken met het werken aan de Le Roy tuin aan de Kennedylaan en Europalaan in Heerenveen-Midden. Hier wordt gewerkt volgens de ecokathedrale principes van Louis Le Roy: zonder plan, met vrijwilligers en eindeloos in de tijd.

Meer informatie over de werkzaamheden en aanmelden vindt u op de website van NL-Doet.

Het Oranje Fonds organiseert jaarlijks, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.