posthuis theater heerenveen tijd symposium 2018De 15e editie van het jaarlijks gehouden symposium dat de Stichting TIJD jaarlijks organiseert vindt dit jaar plaats op woensdagmiddag 31 oktober 2018  in het Posthuis Theater in Heerenveen. Dit in het kader van Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa.

We hebben een mooi programma voor u in petto. Het thema is "Minimalisme, Geluk en Gemeenschapszin". Het gevolg van de consumptiedrift van de mens is klimaatveranderingen, watergebrek, droogte en overstromingen. We moeten minimalistisch gaan leven en leren van de natuur. Zij verspilt nauwelijks. Zij deelt en helpt. Wat kunnen we leren? Waar zitten de mooie voorbeelden die ons leiden bij het oplossen van de huidige maatschappelijke ontwikkelingen. Hoe gaan we van gebruiker van de natuur, naar samenwerken met de natuur?

Bekijk het programma en reserveer uw kaarten >