Het jaarlijkse symposium van de Stichting Tijd wordt dit jaar gehouden op maandagmiddag 31 oktober 2011 in De Koningshof in Oranjewoud.

Op deze middag wordt de 3e Louis Le Roy lezing gehouden door Cees Hoogendijk van Huisacademies.

Ook is die dag de officiele start van de Louis Le Roy Academy (in samenwerking met Mindz.com), is er een presentatie van een jubileumboekje van Jurgen Jasper over 10 jaar Stichting Tijd, en zal de verkorte versie van de film "Le Roy Groningen: voor bewoners, door bewoners" worden vertoond over het Le Roy gebied in de groningse wijk Lewenborg. Cursisten van de fotocursus van Parnas in Leeuwarden exposeren met een aantal collages van foto's van de Ecokathedraal.

Dagvoorzitter deze middag is Hems Zwier.

Alle tweets met de hashtag #tijdsymposium zullen op de website van de Louis Le Roy Academy worden getoond.

U kunt zich hier aanmelden