Expositie Fotofabryk Zaailand LeeuwardenIn de nieuwe expositieruimte "De Fietsenstalling / Dependance" aan het Zaailand 97 in Leeuwarden is tot en met eind juni 2012 een tentoonstelling te zien met foto-tweeluiken van de Ecokathedraal. De collages zijn gemaakt door leden van de Fotowerkplaats Leeuwarden. De leden bezoeken al een aantal jaren de ecokathedraal in Mildam.
Ook in Leeuwarden heeft Le Roy op uitnodiging van de architect Ton Alberts in de wijk Bilgaard bij de toenmalige Regenboogkerk een tuin aangelegd volgens de ecokathedrale principes. Het kerkgebouw is tegenwoordig een buurthuis, maar de invloeden van Le Roy (gestapelde stenen) zijn nog steeds te zien. Hieronder is een van de fotocollages te zien die tentoongesteld zijn.

.Fotocollage Ecokathedraal