inge le roy ondertekend overdracht ecokathedraalInge Le Roy ondertekent overdracht ecokathedraal

Op dinsdag 15 mei 2018 is het eigendom van de ecokathedraal in Mildam met bijbehorend atelier formeel door de familie van Louis le Roy (1934-2013) aan de Stichting TIJD overgedragen.

Le Roy was – samen met zijn vrouw Inge – de oprichter van Stichting TIJD. Hij startte in de jaren 60 van de vorige eeuw met de bouw van de ecokathedraal in Mildam en de Le Roy tuin in Heerenveen-Midden. De essentie in het werk van Le Roy en van de Stichting TIJD is de samenwerking tussen mens, dier en plant vanuit de vrije menselijke energie zonder begrenzing in de tijd.

De Stichting TIJD wil de komende generaties het proces in deze ecokathedralen faciliteren en een kenniscentrum zijn voor nieuwe ecokathedrale initiatieven.

bestuur stichting tijd overdracht ecokathedraalBestuur stichting TIJD Rinse van der Schoot, Hems Zwier, Inge Le Roy en Roelof Kosterhems zwier inge le roy roelof kosterEen toast bezegelt de overdracht

henriette en inge le royHenriëtte Le Roy leest de overdrachtsakte voor aan haar moeder Inge Le Roynotaris overdracht ecokathedraal mildamDe notaris die de overdracht van de ecokathedraal in Mildam begeleide. Rechts bestuurslid Tineke Hempenius

Op de volgende foto's van Persbureau Noordoost / Alex J. de Haan is te zien hoe vrijwilligers aan het werk zijn bij de ecokathedraal in Mildam:

ecokathedraal overdrachtecokathedraal overdracht3

ecokathedraal overdracht2

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
I agree with the Privacy policy