Ronald van de Hoff Le Roy lezing 2017 Stichting TIJD

Het jaarlijkse TIJD-symposium zal dit jaar plaatsvinden op dinsdag 31 oktober 2017, de geboortedag van Louis Le Roy en de oprichtingsdatum van de Stichting TIJD. De Le Roy lezing zal gehouden worden door Ronald van den Hoff, schrijver van het boek Society 3.0 en het Seats2meet concept met tientallen creatieve werkplekken in Nederland.

Andere sprekers zijn duurzame veehouder Jaring Brunia en Milou van Rijn zal spreken over Tiny Forests. De wereldmuziekgroep RemoliNo speelt fragmenten uit "Skaad oer 't Waad'. Het symposium vindt plaats in Museum Heerenveen aan de Minckelerstraat 1 in Heerenveen.

's Ochtends kunt u deelnemen aan een workshop waarbij o.l.v. Rob Hendriks naar mogelijkheden wordt gekeken om het atelier dat op de acokthedraal in Mildam staat te transformeren naar een andere functie.

U kunt zich hier aanmelden voor het symposium.