Doelgericht Wandelen"Doelgericht Wandelen" organiseert in de nacht van vrijdag 28 juni op zaterdag 29 juni 2013 een nachtwandeling, die o.a. door de Ecokathedraal zal voeren. Een nachttocht is een belevenis. Door de stilte van de nacht, open vlaktes en bijzondere Friese natuur ervaar je het wandelen op een geheel nieuwe manier. De route gaat door het prachtige gebied dat verscholen ligt tussen Oranjewoud en Beetsterzwaag. Met de bijzondere sfeerverlichtingen wordt het een indrukwekkend geheel!

Onderweg zorgen onder anderen dansgroep Expansion, Ecokathedraal en zwembad Jubbega voor voorzieningen en vermaak. In de ruststop en bij de controleposten wordt je als deelnemer namelijk getrakteerd op diverse activiteiten, muziek, dans en wat denk je van een tochtje door de mysterieuze Ecokathedraal van Louis Le Roy, een dansuitvoering van Expansion, of meedoen met een onderdeel van survival aan de route, het kan allemaal.

Nieuwsgierig? meld je aan vóór 9 juni als deelnemer NachtSwalkerstocht.