Ecokathedraal bij nachtVuren, poëzie, stilte, muziek, fotograferen, reflectie tijdens de langste nacht. Op een magische plek verlicht door de volle maan, vuren en fakkels. Midwinter vieren bij de Ecokathedraal!

Het idee ontstond tijdens het Tijd-symposium van Stichting Tijd om op 21-12 een echte ont-moeting te organiseren. Iedereen die de magie van de Ecokathedraal wil ervaren is welkom!

Draag bij ... dat wat je zou willen bijdragen. Kook een onvergetelijke soep, maak glühwijn, pof kastanjes, vertel een verhaal, ga in dialoog over de tijd, vertel je dromen, geniet van de stilte, maak muziek, fotografeer of kom gewoon om te ont-moeten.

Als entreebewijs neem je een fakkel mee! Schrijf je in en laat weten wat jij graag zou willen bijdragen! Geheel in de traditie van de Ecokathedraal laten we deze ont-moeting organisch ontstaan. Neem dus alles mee wat je ter plaatse graag zou gebruiken!

Zit je op facebook? Meld je dan even aan bij via de Nacht van de Ecokathedraal-pagina, maar je kan ook een mail sturen naar de organisatoren Hems Zwier of Elske Riemersma.

We hopen je te ont-moeten op 2112 en zien uit naar jouw bijdrage!

Elske Riemersma (elskeriemersma@zonnet.nl)
Hems Zwier (hems@me.com)