boek retourtje mondriaanOmdat het symposium niet doorgaat willen we jullie aandacht vragen voor een mooi aanbod:

BESTEL IN ONLINE BOEKWINKEL EN KRIJG 10% KORTING OP DE PRIJS.

Dat betekent dat je voor de prijs die je anders zou uitgeven aan het symposium 1 of 2 boeken in huis kunt hebben. Thuisblijven en lekker lezen, het kan! Bestel je ze allemaal dan kun je alle vijf de boeken lezen voor 60 euro.

Deze periode waarin Covid-19 een groot deel van ons leven beïnvloed zien we dat dingen anders gaan dan anders. Zo hebben wij nog nooit een korting gerekend voor de boeken, een bijzondere situatie dus. De boeken van Louis Le Roy zijn stuk voor stuk interessante boeken die vertellen over Le Roy, zijn denkbeelden en wat ecokathedrale processen zijn. De boeken zijn vaak geschreven met input van anderen en belichten ook culturele-, samenlevings- en architecturele aspecten. De boeken zijn allemaal rijk geïllustreerd met foto's.

Meer details per boek kun je vinden in onze boekwinkel. Als je op een titel klikt kun je meer lezen over de inhoud en zie je een paar van de foto's.

Als je bij het bestellen de code TIJDSYMPOSIUM2020 invult wordt de 10 procent korting automatisch verrekend. Deze kortingsperiode loopt tot 14 november.

HEEL VEEL LEESPLEZIER!

boek retourtje mondriaan boek ruimtetijd boek technicum 100 boek cybiont oud boek dansen tussen fundamenten